Sense categoria

Comunitats de Propietaris 2 0

By 29 d'abril de 2021No Comments

Comunitats de Propietaris 2.0

Una nova Era en la comunitat de propietaris

Comunitats de Propietaris 2.0

Abril 2021. Ha passat un any des que ens veiéssim sorpresos per una situació insòlita i que, sense cap preavís, haguéssim d’adaptar tot un sistema de despatx presencial al teletreball. En realitat, aquesta situació ens va obligar a fer un salt tecnològic que feia temps preparàvem, i gràcies a la constant aposta per la innovació, vam saber aconseguir un dels majors canvis, fins avui, en l’administració de comunitats.

Avui amb orgull podem comunicar que portem celebrades més de 350 reunions de comunitats per videoconferència i més de 1.150 hores de teletreball. Actualment, continuem combinant el teletreball amb el treball presencial.

A continuació, entrevistem a Javier Martín, el responsable del Departament de Comunitats de Propietaris d’Abarca.

 

Com s’han gestionat les comunitats durant la pandèmia?

La situació de pandèmia viscuda en l’últim any ens ha obligat a fer un gran salt tecnològic mitjançant la implementació de noves tecnologies, com l’ús generalitzat de les videoconferències i el teletreball. Amb això, s’ha aconseguit facilitar el contacte entre client i administrador, i mantenir el servei que els nostres clients ens sol·licitaven en moments de gran incertesa.

 

Quines són les novetats tecnològiques que heu integrat en el departament?

Les grans novetats han estat les videoconferències i el teletreball, però també hem implementat nous formats de signatures electròniques de contractes i documents, amb la finalitat de limitar al màxim el desplaçament del client.

La celebració de reunions de Comunitat per videoconferència ha tingut un gran acolliment. Ja que, a més de facilitar l’assistència dels propietaris que no resideixen en l’edifici, ha possibilitat la intervenció en les mateixes de professionals (Arquitectes, advocats, etc..) que han enriquit el seu desenvolupament.

 

Com ha estat la recepció d’aquests canvis en els vostres clients?

De manera molt positiva ja que s’han sentit atesos i acompanyats durant aquests mesos tan complicats. Hem pogut continuar oferint el servei de sempre i el que els nostres clients es mereixen rebent per això múltiples felicitacions.

 

Quin creus que és el futur en la gestió de les comunitats de veïns?

Aquesta crisi sanitària ens ha demostrat que la gestió futura de Comunitats bandejarà les velles maneres d’organitzar un despatx professional.

En el futur, l’administració de finques es basarà en la constant implementació de noves eines tecnològiques i en la seva correcta adaptació. Així mateix, creiem que la combinació del teletreball i treball presencial serà crucial, millorant així la conciliació de la vida professional i personal.

A continuació, et deixem el vídeo de l’entrevista:

Si desitges obtenir més informació sobre la gestió de comunitats de propietaris d’Abarca, contacta amb nosaltres.

Volem aprofitar l’ocasió per a agrair de nou a tot l’equip d’Abarca la seva gran professionalitat i esforç diari que porten a realitzar un gran treballo dia rere dia, especialment aquest últim any.